Archiles – softvér na organizáciu dokladov a nákladov

DÁTUM PUBLIKOVANIA
18. května 2020
Archiles oslavuje 6 rokov a pri tejto príležitosti sme predstavili pre našich zákazníkov množstvo vylepšení a skokový prírastok v hodnote, ktorú systém Archiles prináša.

Doklady a náklady pod kontrolou.

Archiles oslavuje 6 rokov a pri tejto príležitosti sme predstavili pre našich zákazníkov množstvo vylepšení a skokový prírastok v hodnote, ktorú systém Archiles prináša. Sústredíme sa na to, aby sa Archiles stal najlepší softvér na správu dokladov a nákladov za použitia automatizácie a umelej inteligencie.

Poskytujeme vám finančnú jasnosť organizovaním dokladov a nákladov, aby ste mohli byť viac efektívni a ziskoví.

Objednávky:
Pridali sme možnosť vytvárania vlastných objednávok a automatické párovanie s prijatými faktúrami. Týmto sa Archiles posúva do úrovne systémov, ktoré nielen spracovávajú dokumenty ale ich aj vytvárajú.
Kompletný návod nájdete tu

Kontroling:
Vytváranie vlastných rozpočtov podľa stredísk, zákaziek a činností. Po novom si viete definovať rozpočet, ktorého prekročenie sa kontroluje pri vytváraní objednávok.

Rozšírené schvaľovanie na úroveni položiek:
Do systému sme zaviedli strediská, zákazky a činnosti, ktoré sa dajú priradiť k položkám dokumentu a pre nastavenie schvaľovacieho procesu. Už žiadne papierové kontroly a excelovské tabuľky.
Kompletný návod nájdete tu

Pridanie nových stĺpcov do tabuľkového zobrazenia dokumentov
Viete si vytvárať vlastné a obohatené tabuľkové pohľady nad dokumentami, ako aj vlastné pohľady na detail dokumentu, ktoré viete zdieľať s inými používateľmi konta.

Kompletný zoznam zmien a vylepšení:
v3.0.0
v3.1.0
v3.2.0

Autor článku
Archiles
Líbil se vám tento článek?
Sdílejte jej na sociálních sítích
články

Přečtěte si další články od nás