Registrácia je veľmi jednoduchá a zaberie vám len pár minút. Tento investovaný čas sa vám však výrazne a rýchlo vráti prostredníctvom až 5x rýchlejšieho spracovávania účtovných dokladov.
Nahratie dokumentov je možné viacerými cestami. Poslaním cez e-mail, fotografiou zo smartphonu aj uploadom cez skener. Dostupný je však aj hromadný upload viacerých dokumentov naraz prostredníctvom webu alebo cez integračné API rozhranie.
Už žiadne ručné prepisovanie. Archiles automaticky naskenuje dokumenty, rozpozná znaky a prepíše údaje z vašich nahraných dokladov do účtovníctva alebo ERP systému.
Všetky vaše nahrané dokumenty sú následne archivované v bezpečí softvéru a každý jeden doklad si môžete rozkategorizovať podľa typu dokladu, alebo vami vybraných kritérií.
Jednoducho si môžete nadefinovať aj schvaľovacie procesy obohatené o strediská, zákazky a činnosti konkrétnych položiek faktúr alebo objednávok. Automatizované schvaľovanie tak pokryje i veľmi komplikované firemné scenáre.
Prostredníctvom pár klikov dokážete spraviť export potrebných údajov do vášho účtovného systému alebo zaplatiť nahrané doklady.
Kristína Volfová
účtovníčka
Branislav Styk
Riaditeľ oddelenia
produktového manažmentu
ESET
Spoločnosť
Ján Fukas
Majiteľ účtovnej firmy
Berian, s.r.o.
Spoločnosť
Rudolf Končok
Manažér predaja
kľúčovým zákazníkom
Slovak Telekom
Spoločnosť
Odošleme vám link na stiahnutie daného case study mailom.
Neváhajte nás kontaktovať alebo registrovať
sa a vyskúšať Archiles zadarmo.